Skin created by Kman. Find more great skins at the IF Skin Zone.

Pages: (5) « First ... 3 4 [5]  ( Go to first unread post )

Hvem og hvorfor?
sandnes1985
Posted: May 5 2009, 10:19 PM

bøg

Group: Members
Member No.: 9

Er her inne da jeg interesserer meg for alternativ supporterkultur og etterhvert også identifiserer meg som en ultrassupporter (banan-sandnes has left the building dry.gif)

Ønsker å være med på å gjøre Rosenborgs supportertribune til en arena for fri utløp av følelser og uforbeholden støtte til de elleve på banen.

Stolt over å ha vært med på å forbedre de aktive supporternes tribunevilkår på Lerkendal, og håper at den, på alle måter, positive utviklinga vil fortsette og at Øvre Øst etter hvert vil bli godt kjent også utenfor landets grenser.

This post has been edited by sandnes1985 on May 5 2009, 10:20 PM
Filthy
Posted: May 31 2009, 10:48 PM

bøg

Member No.: 225

QUOTE (ultras nidaros @ Jan 18 2006, 12:24 AM)
Hvem er dere og hvorfor er dere på dette forumet?

Tenkte jeg skulle ha meg ivei å reggistrere meg på dette forumet jeg også, siden jeg har vært innom her regelmessig de siste 2 åra.

Er fra Trondheim, og følgt med på Rosenborg siden jeg var 6.. Bor nå på Gran Canaria ( fullfører studiene, bodd her i 6 år, med noen år imellom boende i Trondheim).

Første deltagelse på kjernen feltet var vell i 2005 da jeg så meg lei av å stå på øvre vest! ( så mye fetere ut der nede) Så endte med at jeg tok mitt første steg mot Vålerengen, og stilte meg i Kjernen, og har blidt fast der på enver mulig sjangse jeg har på å dra på kamp, for å gi min støtte til de 11 på banen, både verbalt, og visuelt!.

Har altid hatt sans for Tribunekultur og liker den jobben UN gjør for vår stemning på Lerkendal og resten av Kjernen som forsangere e.t.c, og jeg føler meg likesinnede med dem så er vell i grunn derfor jeg egentlig idler her, har bare aldri hatt behov for å registrere meg, fant bare ut at det er vell på tide. (nå gjentar jeg meg selv så nå er det på tide å stoppe).

Eide
Posted: Aug 27 2009, 11:10 PM

bøg

Member No.: 228

18 år fra Strømmen. Er her for å få med meg saker og ting rundt UN osv.
Synger og hopper alt jeg kan når jeg er på kamp! Har lyst og hjelpe til med dugnader og tifo arbeid, så får satse på det utover høsten.

This post has been edited by Eide on Aug 27 2009, 11:12 PM
finland
Posted: Nov 2 2009, 02:28 PM

bøg

Member No.: 234

Intressant grupp, hur går ultraskulturen för er och Norge?

Topic OptionsPages: (5) « First ... 3 4 [5]  Quick Reply

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.5356 seconds | Archive