|
| QUOTE (ultras nidaros @ Jan 18 2006, 12:24 AM) | | Hvem er dere og hvorfor er dere på dette forumet? |
Tenkte jeg skulle ha meg ivei å reggistrere meg på dette forumet jeg også, siden jeg har vært innom her regelmessig de siste 2 åra.
Er fra Trondheim, og følgt med på Rosenborg siden jeg var 6.. Bor nå på Gran Canaria ( fullfører studiene, bodd her i 6 år, med noen år imellom boende i Trondheim).
Første deltagelse på kjernen feltet var vell i 2005 da jeg så meg lei av å stå på øvre vest! ( så mye fetere ut der nede) Så endte med at jeg tok mitt første steg mot Vålerengen, og stilte meg i Kjernen, og har blidt fast der på enver mulig sjangse jeg har på å dra på kamp, for å gi min støtte til de 11 på banen, både verbalt, og visuelt!.
Har altid hatt sans for Tribunekultur og liker den jobben UN gjør for vår stemning på Lerkendal og resten av Kjernen som forsangere e.t.c, og jeg føler meg likesinnede med dem så er vell i grunn derfor jeg egentlig idler her, har bare aldri hatt behov for å registrere meg, fant bare ut at det er vell på tide. (nå gjentar jeg meg selv så nå er det på tide å stoppe).
|