InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.
Learn More · Register Now

Pages: (6) 1 2 [3] 4 5 ... Last » ( Go to first unread post )

BFBC2.., ÄNTLIGEN.
Haubits
Posted: Mar 10 2010, 10:38 PM

I need a medic!!

Group: oHo CO
Member No.: 4

Min BFBC 2 nick är Haubits2010 smile.gif Jag antar att de flesta vet vad 2010 står för. Och Haubits var upptagen så jag tänkte nytt BF spel och jämn siffra på året så why not. smile.gif
Och jag ska nog börja rehabitera mig från ArmA skadan och börja spela BC 2 mera, men är ganska upptagen med jobbet ända till mitten av April, sen stänger jag backen och kickar ut turisterna och lokala åkarna och påbörjar nedmonteringen av liften.

--------------------
If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
user posted image
user posted image
chopper
Posted: Mar 11 2010, 08:21 AM

True experience

Member No.: 12

Haubits inget fel på Arma spelet.. tar bara för mycket tid för mig..
(insåg ja.. Har ett nytt Arma2 oöppnat)

O BC2 har nog bäst möjligheten att samla oss här i clanen.

O ja hoppas på lite mer Haubits tid!! skamsen.gif

--------------------
Old gamer slow but dedly. Online 92 and still online..

BF3 Stats
chopper
Posted: Mar 12 2010, 05:23 PM

True experience

Jätte kul!!! rant.gif

Min nick list är tom!! När ja loggar in i BC2. Väldigt mysko men det har ju varit trafik till spelet på över 400% mer än vad EA Dice väntade sig.

Så där av inloggnings problemen som varit o de jobbar på o uppdatera servrar så de klarar alla som vill spela BC2.

O detta visar att den riktiga BF FPS är det som gäller! O detta är lite som en test för EA inför BF3.

O man får ju vara glad att de inte hoppade på tåget som kör i Molnet som MW2.
För den tekniken är inte riktigt vänlig för de som vill välja sin server online!!

PS. Något som ja reagerat på är att väldigt många servrar kör utan PB (PunkBuster)
O det märks för de som spelar på dem har helt otroliga upplåsta vapen.. Lite tråkigt med de som kör upplåsnings fusk. Men det är ju oftast kidds som är vana att kunna cheeta från MW2 spelet.

Men vem orkar bry sig för de går ju o döda dem ändå. O ja gillar PB för det tar bort glitchare o andra fejkade konton.. Ja ja det rensas väl upp med tiden!!
Ja kör mitt kul online tiden som är viktigast för mig!!

BF spelen rockar!!! laugh.gif

--------------------

BF3 Stats
Haubits
Posted: Apr 3 2010, 04:45 PM

I need a medic!!

Member No.: 4

Nu har jag köpt en 1 terabytes WD black hdd och installerad BF BC2 i den och knappat in coden för unlocksen. Så nu är det bara att spela sen jag har får tid över. smile.gif

--------------------
If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
user posted image
user posted image
chopper
  Posted: Apr 7 2010, 10:10 AM

True experience

Vore kul om vi kunde köra lite ihop snart!

Vet att många av er inte har så mycket tid just nu!

Men hoppas det blir lite spel tid för oss snart!!

PS. Har nu fått ordning på coder o upplåsningar. o garand geväret är en riktigt bra klassiker..

Det är bara lite tråkigt att köra ensam online då man ser att de som teamar o har typ TS får väldigt bra flyt. Men ja blir nog aldrig mer bättre än en medelmåtta o ensam mot team av clan kompisar är svårt ute på servrarna, men det gör inget för det är kul o köra ett BF igen.. o M95'an är grym som sniper gevär.. o saknar väl bara M60 som medic bössa den röjer enormt.. OK mina stats är väl inget man ramar in direkt.. Men värderar kul spel tid online mer.. laugh.gif

--------------------

BF3 Stats
MrBoforsSWE
Posted: Apr 7 2010, 07:35 PM

Mr.Bofors

Group: Forum member
Member No.: 13

chopper jag är ute varje kväll vecka 14 bara adda mig MrBofors rolleyes.gif

--------------------
BF2142
MrBofors(SWE)
chopper
Posted: Apr 11 2010, 02:09 AM

True experience

Bofors .. Du skulle enligt listan va ute på en server så ja joina ... Men ingen Bofors där ??.. skumt
Ja har ju sagt att hackade konton inte syns riktigt!! whistle.gif

O ja börjar bli orolig för Haubits.. För enligt loggen så har han endast 2 minuters spelande..

Så Haubits låt oss dra ner dig i spelträsket online... skamsen.gif

--------------------

BF3 Stats
MrBoforsSWE
Posted: Apr 11 2010, 01:00 PM

Mr.Bofors

Jag var väll på toan då biggrin.gif

jag joinade din server gick bra första rundan sen bytte jag grupp inte bra ... rofl.gif

du rockade på bra Morfar... popcorn.gif

--------------------
BF2142
MrBofors(SWE)
chopper
  Posted: Apr 14 2010, 05:49 AM

True experience

O NU LITE SKRYT!! jo ja har allt upplåst.. Humm utom umpas som medic. men vill ha den crap bössan när M60 + 4x sikte finns he he.

O inatt blev frågan om ja fuskade då ja blev bästa spelare 2ggr i rad (yes!!)

Ja fick G3'an upplåst o sedan släppte det på något vis..

Har ju mest snipat o målat FI, o det ger inte mycket poäng. Så ja började rusa runt o C4 tank. Kul för ja fick lite flyt på det, he he O sedan lite minor på utfars vägarna. Funkade det också.. Så man är på grad 22 nu..he he.

Men K/D går väldigt sakta upp.. Fan det är nog åldern whistle.gif

Men ja måste säga att ja gillar det här spelet lika bra som BF2.. Nästan bättre då vapnen är bättre här!!

Det tråkiga med spelet är att det är roligast på nätterna då det finns mest gamla BF spelare online verkar det som!!

O ja är lite besviken på kniven i spelet.. har 78 dogtag nu. (ja som aldrig knivar) o hoppade ner bland 3st FI o tänkte kniva dem. Men kniven är lite långsam så ja han med 2st sedan fick ja en granat i magen av nr3. he he.

Ska försöka få lite mer kvälls tid så vi kan spela ihop..!!

O nu är det dags o finslipa spelandet med o öva mer på tracker bollarna o pilpistolen för o guida CG tuben. Många gånger kan man välja den då man sällan använder pistol i spelet. O ofta springer man på en tank o "märker man den får man ju en guidad granat som träffar. O bra om man försöker träffa bak där träffen gör mest skada..

Har väl mest rusat igenom spelet för o testa o få upplåsningar. Så nu kan man börja träna på de saker man vill bli bättre på o gillar att göra i spelet

PS. gissa om ja sover gott efter en sådan natt!! (Man kände nästan hornen växa he he ) O vilket är era favvo vapen. Mina är G3assult+C4 o GOL sniper med mortar..

spammer.gif

--------------------

BF3 Stats
chopper
Posted: Apr 15 2010, 12:44 PM

True experience

O tråkigt nog så tycker ja det finns lite för många servrar som ger hög ping.
Spelade o inte en träff med sniper bössan. crap.. Kollade pingen 283.. suck!

Då kan man ju knappt döda på nära håll. laugh.gif O det på en Dansk server..
Jo den låg i danmark

Så av någon anledning så är det trevligare ping på nätterna. Mindre trafik antagligen.. men lika många spelare ute i Europa.

Tror också att kvalitén på vissa servrar suger apröv. Är väl många som vill ha en del av spelkakan då BC2 är populärt.. Synd att inte alla är seriösa o håller med hög server kvalitet. För pingen är ju så viktig för bra flyt i spelet..

PS. Är det någon som har Bubbas nick i BC2! Fast han kanske inte vill lämna den till mig.. då han aldrig svarar.. whistle.gif spammer.gif

--------------------

BF3 Stats
MrBoforsSWE
Posted: Apr 15 2010, 01:52 PM

Mr.Bofors

Bubba har samma nick som alltid skamsen.gif

--------------------
BF2142
MrBofors(SWE)
chopper
  Posted: Apr 16 2010, 06:49 AM

True experience

QUOTE (MrBoforsSWE @ Apr 15 2010, 02:52 PM)
Bubba har samma nick som alltid skamsen.gif

Nja stämmer inte riktigt bofors, han har använt BubbaKnox69 i spel o det fick ja inget svar på ..

Men bubba69 kör vi på.. Don__t_Wake_Me_by_WoodlandSpirit.gif

O en liten rättelse.. hummm!! det var vist någon bössa till som var kvar o låsa upp.
sorry, kändes som ja var klar med vad ja vill ha i spelet!!

O de som är kvar o låsa upp är inte bättre än vad som redan finns upplåst.
Så ja förstår inte hur de tänkt när de gjorde upp låsnings ordningen.

tex: den efter M60 ger bara snabbare utmatning men ger sämre skada, o en MG ger bäst i korta skurar o då är M60 bättre, så det blir bara mer o välja på, inte bättre bössor.

Vilka tycker ni är bäst o spela med...? Nmandc515___Splode_by_Emoticiety.gif

--------------------

BF3 Stats
MrBoforsSWE
Posted: Apr 16 2010, 12:31 PM

Mr.Bofors

Jag kör mest medic m60 med stabila siktet ger bra utdelning som du skrev små skurar är effektift biggrin.gif

med Assult så är rökgrannaten en underskattad och effektiv manöver vid team play
Där kör jag oftas med 2000 bössan vet ej varför.
popcorn.gif

Kniven är bara för dålig som du sa man hoppar in i ett hus med tre i samma rum bara att trycka tregånger på knappen så drar man där ifrån med tre dog taggs Devil_Gif_by_hdrake8.gif

--------------------
BF2142
MrBofors(SWE)
oHo.Xalt
Posted: Apr 16 2010, 05:38 PM

In the ring of fire

Member No.: 26

Jag var i kontakt med SNR Lasse som bor utanför Luleå, jag frågade om SNR aktivitet på BfBc2, och dom är ca 16st som tränar en gång iveckan, dom har totalt ca 20 spelare var av 7-8 svenskar som lirar.
Jag frågade också om dom har en server öppen, och det har dom en publik server.
IP till SNR är 85.236.102.67:20367
Lasse hälsar oss välkomna till servern.

Min erfarenhet från min tid i SNR är att deras servrar är hårt kollade av Admin och fuskare har inte så stor chans där.
Men SNR har många bra spelare, så om man blir skjuten med ett skott i pannan så är det så och inget fusk, med andra ord.
Jag har beställt spelet men inte fått det än, så det är på gång.

Xalt / Tommy

--------------------
XaltTlax
chopper
Posted: Apr 16 2010, 05:48 PM

True experience

Jo m60 rockar!! Men när man försvarar p det är ca 15st FI så kan man ge sig på att det kommer minst 7-8st medic med M60 o de bara väller in i basen..

Enda o stoppa dem på är på håll i smyg o då helst med en M60 eller en jäla massa granater..

O använder ja rökgranaten så kan man få några lycko kills då man sprejar in i röken. he he! O den är bra o markera med, men väldigt få fattar det..

För cod kiddsen har fortfarande en del o lära. Blir lika förvånad när man spelar o ingen "stänger av" när FI apterat bomben.... För de vet inte att E knappen gör det!!! sorgligt.
Men det är väl de som ful laddat spelet o inte har någon manual.. klubbhuvuden.

O teamspelet har inte heller kommit i gång.. Vet inte hur många gånger ja råkat dö jämte en medic som bara inte återupplivar mig.. Så ja frågade i chatt varför..
Då frågade fanskapet hur gör ja då o vilken knapp.... Då känner man för o byta server!!

Det blir sakta bättre.. Men ja irriterar mig fortfarande på de som ska hoppa hela tiden
jäla COD/CS fasoner o passar inte i BF spel. Att det ska vara så jäla svårt!
Nå ja det blir mindre med det också..

Ja har nog inte fått en så snabb kniv som du!! Eller så får ja träna mer.. laugh.gif

--------------------

BF3 Stats
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums with no limits on posts or members.
Learn More · Sign-up Now

Topic OptionsPages: (6) 1 2 [3] 4 5 ... Last » Quick Reply

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1669 seconds | Archive