| · oHo Forum guidelines · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|

| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| chopper |
Posted: Sep 13 2009, 04:44 PM
|
![]() True experience Group: oHo CO Posts: 1,483 Member No.: 12 Joined: 11-February 07 |
O då behöver vi ett litet leende..kanske...
Jag log stort.. Pekka är hos doktorn. - Doktorn jak e så jävla trött jämt, sänner mej utmattad varje dak. - Beskriv en dag så ska vi se vad vi kan göra. - Vaknar klockan suu o nullar särringen, åker hem på lunchen o nullar särringen, efter jobbet kommer jag hem o nullar särringen en 5- 6 gånger. - Ja du, säger doktorn, jag tror jag kan ana vad ditt problem beror på, men vad tror du själv? - Kan det va allt smårunkande på jobbet? ---------------------------------------------------------------------------------------------------- En norrman ringer till sin svenske vän och säger: - Kan inte du vara snäll och komma över till mig en stund. Jag håller på och lägger ett pussel, men det går inte alls bra. Svensken frågar då: - Är det ett stort pussel med ett invecklat motiv? Jag har nämligen inte så mycket tid över. – Nej då, svarar norrmannen, det är mest bara en stor tupp på framsidan av kartongen. – Okej, jag kommer väl över en liten stund då. Svensken åker över till norrmannen, går in i vardagsrummet och säger sedan med en trött suck: - För det första är det här inget pussel och för det andra så får vi nog försöka hjälpas åt med att få in alla flingorna i paketet igen... Tog dem från dass tidningen.. O det är de små sakerna som får mig att LE -------------------- |
| Haubits |
Posted: Sep 14 2009, 12:45 PM
|
![]() I need a medic!! Group: oHo CO Posts: 881 Member No.: 4 Joined: 2-December 05 |
det där var bra. -------------------- If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
![]() |
| CaptainSobel |
Posted: Sep 15 2009, 10:00 AM
|
![]() I need a medic!! Group: oHo CO Posts: 613 Member No.: 20 Joined: 11-April 07 |
Dessa norrmän... -------------------- We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother; |
![]() |
![]() ![]() ![]() |