| · oHo Forum guidelines · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| Haubits |
Posted: Sep 2 2008, 05:15 PM
|
![]() I need a medic!! Group: oHo CO Posts: 881 Member No.: 4 Joined: 2-December 05 |
Ni kanske har sett och redan läst det här men ett svenskt Gaming mus är på G och det verkar lovande. Dyr men lovande. Jag har nu planerad att skaffa en MX518 i ett par år nu, men jag kanske tar och sponsrar dessa Småläningarna istället och köper nån av deras mus. Men klokast vore att se hur ser testerna ut om den och vänta att priset sjunker något.
Men hur som helst här har ni allafall ett par länkar till musen. Sweclockers Mionix -------------------- If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
![]() |
| KorbenDallas |
Posted: Sep 2 2008, 08:30 PM
|
![]() Unstoppable! Group: oHo CO Posts: 426 Member No.: 21 Joined: 11-April 07 |
Ser balla ut men jag tror jag kör vidare med min Logitech G5. Världens bästa mus!
//Korben -------------------- ![]() |
| oHo.Mr.Retrok |
Posted: Sep 2 2008, 09:25 PM
|
![]() Godfather Group: oHo CIC, Admin Posts: 1,123 Member No.: 1 Joined: 1-December 05 |
Cool! Kanske ska bli en sån.. Den jag har nu (MX518) känns lite sliten.. Men ska nog försöka testa den först isf. Gillar ju MX serien annars så mycket.
-------------------- |
| chopper |
Posted: Sep 2 2008, 10:55 PM
|
![]() True experience Group: oHo CO Posts: 1,483 Member No.: 12 Joined: 11-February 07 |
SAIPH 3200 blir absolut att testa.. min G5 är lite sliten o testa nytt är alltid spännande o uppfyller den inte mina krav så finns det alltid nån som vill ha den...
O priset för 3200 musen är inte dyrt.. om den håller vad som lovas.. -------------------- |
| Haubits |
Posted: Sep 2 2008, 11:19 PM
|
||
![]() I need a medic!! Group: oHo CO Posts: 881 Member No.: 4 Joined: 2-December 05 |
Nä det är sant 3200 DPI är enormt snabb avläsning. Men det blir intressant att se vad som skrivs om musen när de är ute på marknaden. Dom ser att vara av hög kvalite och riktigt bra möss så jag är både förväntansfull och försiktig samtidigt. Dock så vet jag inte om jag vill ha 3200 versionen pga de räffliga delen av musen vars man har sin tumme. Kanske svår att få riktigt rent av hygiena skäll. ni vet rester av död hud, svett, snus, mat. whiskey. Fast den kan nog vara mer ergonomisk för tummen. Hoppas att den släpps snart så att man får testa båda två. -------------------- If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
![]() |
||
| chopper |
Posted: Sep 4 2008, 05:49 AM
|
![]() True experience Group: oHo CO Posts: 1,483 Member No.: 12 Joined: 11-February 07 |
Lätt o hålla ren ..Apoteket..Msprit lite bomulls bollar ..finns på tjej sidan i affären..
Dutta på Msprit o torka.. dödar alla föroreningar lätt.. Så det blir den räfflade för bra grepp o bra dpi.. -------------------- |
![]() |
![]() ![]() ![]() |