| · oHo Forum guidelines · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| Haubits |
Posted: Feb 10 2007, 08:28 AM
|
![]() I need a medic!! Group: oHo CO Posts: 880 Member No.: 4 Joined: 2-December 05 |
Jag testade Project Reality modden igår kväll och jag tyckte att den var rätt bra men svår, allafall nu i början men jag var dock ensam mot 4 st som körde omkring med en Rover i en server. Men jag hade en RPG
helt klart värt att testa om man gillar mer realistiskt spel. -------------------- If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
![]() |
| tkt73 |
Posted: Feb 10 2007, 11:29 AM
|
![]() In the ring of fire Group: Forum member Posts: 285 Member No.: 8 Joined: 17-November 06 |
ok, låter trevligt! Många banor, lr?
-------------------- |
| Haubits |
Posted: Feb 10 2007, 12:03 PM
|
![]() I need a medic!! Group: oHo CO Posts: 880 Member No.: 4 Joined: 2-December 05 |
Joo det finns ett par st PR egen gjorda banor och vanilla BF2 banor, Man måste ta en Tankcrew kit om man vill köra med Tank och apc, och sen så måste man ha en Pilot crewman kit när man ska spaka en kopter eller flugplan. Har dock kommit på hur man får de kiten fast jag har sett de filmer vars det visas hur man ska göra.
Joo btw här är PR's hemsidan var man kan ladda hem den, fast den finns i BF2.se också. PR Senaste version är PR 0.5. -------------------- If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
![]() |
| tkt73 |
Posted: Feb 10 2007, 07:18 PM
|
![]() In the ring of fire Group: Forum member Posts: 285 Member No.: 8 Joined: 17-November 06 |
Låter trevligt! Skulle behöva ha Badges/Kits (körkort) för fordon/flyg i både BF2 och 2142. Det skulle ju åxå va en trevlig utmaning att fixa!
-------------------- |
| Haubits |
Posted: Feb 10 2007, 10:32 PM
|
||
Jupp då skulle man ha mindre idioter som tk'ar för flyg och sen ändå kan inte flyga. Jag hoppas att det så du tänkte. -------------------- If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
![]() |
||
| tkt73 |
Posted: Feb 11 2007, 08:41 AM
|
Stämmer!
-------------------- |
![]() |
![]() ![]() ![]() |