DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Ska bli kul att träna med er!!!!, Ang. träningen
R.A.S eliton
Posted: Sep 11 2007, 06:58 AM

Incoming

Group: Forum member
Member No.: 33

Hej alla oHo:are

Det ska bli kul att få träna med er..... jag hade tänkt mig att vi skulle ta o träna det där med att lyssna på commandern (gäller grupp chefer) och lyssna på gruppchefen (gäller alla andra). och även att man skall hålla ihop i sina grupper. jag vet ju av egen erfarenhet att det alltid finns ett par stycken som drar ivär på sina egna eskapader. det räcker väl som första träning. (skulle jag tro)

om det finns något speciellt som ni vet att ni skulle vilja träna in så e det bara o säga till.

Mvh R.A.S eliton bigbomb_by_bluejewel24.gif
KorbenDallas
Posted: Sep 11 2007, 08:25 AM

Unstoppable!

Group: oHo CO
Member No.: 21

Hej hej,

Håller med om att det skall bli kul!

Är det TeamSpeak vi skall köra för kommunikationen eller använder vi det inbyggda i BF2142?

Som vi har kört tidigare ligger alla användare, oavsett grupp, i samma kommunikationskanal, vilket ibland kan förvirra lite. Jag skulle nog föredra att varje grupp har en egen kanal för snacket.

Vad säger ni?

//Korben

--------------------
user posted image
CaptainSobel
Posted: Sep 11 2007, 08:36 AM

I need a medic!!

Member No.: 20

Håller med korven. Jag tycker att vi skall prova med grupp-radio. Har blivit lite rörigt när alla pratar i munn på varandra. Dock har det bidragit till en hel del glada skratt. rofl.gif

Skall vi börja med att följa order. Verkar ganska uppenbart. Gör vi inte det??? Jag tror att vi behöver lära oss att röra oss som grupper. Vi följer nog redan order men det är nog hur vi skall ta oss fram i grupp som vi behöver öva på.

Även rollerna. Hur gruppen skall se ut. Gruppledare etc. Fasta roller/grupper eller ej???

Ledsen att jag missade mötet i går (måndag), fick besök. Vi hörs på torsdag.

--------------------
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother;
R.A.S eliton
Posted: Sep 11 2007, 08:47 AM

Incoming

Member No.: 33

jaa jag vill helst att vi kör ert ts, och att de olika lagen skall ligga i varsin kanal.... det underlättar en hel del... annars är det lätt att det blir en massa rant.gif har ni några förslag på gruppchefer hos er är det välkommet o så kör vi blandat ras oho i lagen whistle.gif
Manley
Posted: Sep 11 2007, 12:23 PM

Newbie

Member No.: 32

Blandras?
KorbenDallas
Posted: Sep 11 2007, 12:45 PM

Unstoppable!

Member No.: 21

Blandras?
laugh.gif

Kan kan tänka mig att vara gruppchef. Brukar tycka det är kul.

//KD

--------------------
user posted image
Snodden
Posted: Sep 11 2007, 02:33 PM

Experienced

Member No.: 18

Jau, kan vara roligt. jag är på! wink.gif

Det blir som lumpen all over igen biggrin.gif

Alla som vill ska ju såklart testa vara gruppchef!

--------------------
user posted image
chopper
Posted: Sep 11 2007, 03:35 PM

True experience

Member No.: 12

Dags för ännu ett kort o rappt inlägg.. whistle.gif
Kommer att bli mycket trevligt det här..

Jag tycker att vi skall prova med grupp-radio. Har blivit lite rörigt när alla pratar i munn på varandra.

Det är helt rätt tänkt.. bara det att vi som clan inte varit mogna för separata kanaler tidigare.. då vi måste lära känna varandra i ts först så nu kan det vara dags.

Skall vi börja med att följa order. Verkar ganska uppenbart. Gör vi inte det??? Jag tror att vi behöver lära oss att röra oss som grupper. Vi följer nog redan order men det är nog hur vi skall ta oss fram i grupp som vi behöver öva på.

Jo det stämmer till 80% att vi lyssnar på chefen.. så lite träning där kan sitta bra.
O grupp träning verkar mest intressant att satsa på. samt uppbyggnad av gruppen.
(Det är ju så att alla ligger inte på samma nivå/linje när det gäller spelstil. så de som ligger före få bita ihop till vi gått igenom grunderna osv..)

om det finns något speciellt som ni vet att ni skulle vilja träna in så e det bara o säga till.
Mvh R.A.S eliton

Ja skulle vilja träna upp mitt aim. så några tips??den delen vill ja ha med på träningar

Ja är ju redan en helvetes bra comander eller gruppchef. men efterson hornen växer i pannan när striden kommer igång så kommer ja antagligen att köra skiten ur er redan från början .. rofl.gif så ber ja att få av vakta tills ni andra prövat o ja ser om det finns någon jämlike att matcha mig i ett team... skamsen.gif

(ledsen om min ödmjukhet härskar lite..)

--------------------
Old gamer slow but dedly. Online 92 and still online..

BF3 Stats
jursla63
Posted: Sep 11 2007, 03:36 PM

Incoming

Member No.: 29

Det här ska bli skitkul biggrin.gif

Jag är nog en sån spelare som behöver nån som talar om vad som behövs göras, annars irrar jag bara omkring på dessa för mig ganska nya banor. Så gruppledandet överlåter jag gärna till er andra.

Som ni vet så jobbar jag ju kväll varannan vecka, månd. till torsd. så då kan jag ju inte vara med. Men jag får väl köra desto mer när jag kan.

Men som sagt det här kommer att bli kul. rofl.gif
CaptainSobel
Posted: Sep 11 2007, 11:06 PM

I need a medic!!

Member No.: 20

Chopper sikta i mitten... rofl.gif

Jag kan tänka mig att vara gruppchef. Tycker att det har funkat bra tidigare. Bara jag slipper vara comander så är jag nöjd.

--------------------
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother;
BubbaKnox69
Posted: Sep 12 2007, 09:31 AM

BubbaKnox69

Member No.: 11

Ja, jag kan tänka mig att prova chefa lite jag också, men det går minsta lika bra att lyda order(bara de är vettiga rofl.gif )

--------------------
BF2142

Bubba69
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options Quick Reply

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3909 seconds | Archive