| · oHo Forum guidelines · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| KorbenDallas |
Posted: Nov 24 2009, 07:30 PM
|
![]() Unstoppable! Group: oHo CO Posts: 426 Member No.: 21 Joined: 11-April 07 |
Hej,
Jag har inhandlat CoD:Modern Warfare 2 och tänkte nu kolla om det finns någon mer i klanen som lirar? Mitt callsign på steam är "Korben" om ni vill lägga till i Friends-listan. Ha det gott! /Korben -------------------- ![]() |
| Haubits |
Posted: Nov 24 2009, 09:37 PM
|
![]() I need a medic!! Group: oHo CO Posts: 880 Member No.: 4 Joined: 2-December 05 |
Det räcker med en konsolportat spel för mej.
Jag har dock tänkt förhandsboka BF Bad Company 2. bara att hoppas att den inte är direkt Konsolportat spel. Så nej Jag lär nog inte varken lira eller köpa MW 2. Kanske "låna" den och testa men jag är tveksam om jag ens gör det. -------------------- If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
![]() |
| chopper |
Posted: Nov 25 2009, 04:55 AM
|
||
![]() True experience Group: oHo CO Posts: 1,478 Member No.: 12 Joined: 11-February 07 |
Hur kan man vara tveksam om något man inte testat ?? Verkar ologiskt.. Korb ja addar dig.. -------------------- |
||
| KorbenDallas |
Posted: Nov 25 2009, 09:23 AM
|
||
![]() Unstoppable! Group: oHo CO Posts: 426 Member No.: 21 Joined: 11-April 07 |
Ja, det är lite annorlunda jämfört med CoD4. Det jag saknar mest är att kunna välja vilken bana man skall spela på. Jag gillar att köra en och samma bana tills jag kan den hyfsat. Lite svårt nu. Annars är det ett bra spel. /Korben -------------------- ![]() |
||
| Haubits |
Posted: Nov 25 2009, 11:49 AM
|
||
![]() I need a medic!! Group: oHo CO Posts: 880 Member No.: 4 Joined: 2-December 05 |
Lika ologiskt som att konsolporta spelet till pc. Och är det ologiskt om man inte vill slösa bort 400 - 500 kr på ett spel bara för att testa den. Om något är ologiskt så är det det. -------------------- If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
![]() |
||
| KorbenDallas |
Posted: Nov 25 2009, 07:38 PM
|
||
Man kan gissa hur det kommer vara. Som med att äta bajs ungefär. Jag har aldrig smakat men är inte direkt sugen på att prova heller...
-------------------- ![]() |
||
| Haubits |
Posted: Nov 25 2009, 07:57 PM
|
||
Kloka ord från en klok man. -------------------- If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
![]() |
||
| chopper |
Posted: Nov 26 2009, 06:30 AM
|
![]() True experience Group: oHo CO Posts: 1,478 Member No.: 12 Joined: 11-February 07 |
Jo håller med man kan gissa .. Men det blir aldrig hela sanningen !!
O ja vill också kunna välja karta då några suger big enligt mig.. O att konsolporta spelet till pc. Det flyter perfekt på min dator så det är ju en logisk sak att porta spel. Vari ligger det ologiska förstår inte vad du menar med det svaret ?? -------------------- |
| Haubits |
Posted: Nov 26 2009, 10:05 PM
|
||
Men inte fan ska man gå porta konsol spel till Pc. det vore som att montera en V12 motor i en permobil. Kanske verkar som en toppen ide men är ett stort misstag. Nej konsol spel för konsolen och Pc spel för datorn. Jag tycker bara att MW2 är slöseri med pengar. -------------------- If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
![]() |
||

![]() |
![]() ![]() ![]() |