| · oHo Forum guidelines · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| oHo.Mr.Retrok |
Posted: Oct 6 2009, 01:29 AM
|
![]() Godfather Group: oHo CIC, Admin Posts: 1,123 Member No.: 1 Joined: 1-December 05 |
Ny drivrutin för Nvidia kort..
http://www.sweclockers.com/nyhet/9932-nvid...orce_19107_whql PS. kom ihåg bara att avinstallera de gamla drivrutinerna innan ni installerar de nya.. ![]() -------------------- |
| Haubits |
Posted: Oct 6 2009, 11:28 AM
|
![]() I need a medic!! Group: oHo CO Posts: 880 Member No.: 4 Joined: 2-December 05 |
Laddar ner och testar.
-------------------- If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
![]() |
| snazze |
Posted: Oct 6 2009, 03:04 PM
|
![]() In the ring of fire Group: oHo CO Posts: 260 Member No.: 38 Joined: 29-November 07 |
Måste testas
-------------------- |
| oHo.Mr.Retrok |
Posted: Oct 7 2009, 03:17 PM
|
![]() Godfather Group: oHo CIC, Admin Posts: 1,123 Member No.: 1 Joined: 1-December 05 |
Körde också in den nu. Får se om jag hinner testa o spela lite innan jobbet.. Btw - Batman Arkham Asylum rekommenderas!
-------------------- |
| chopper |
Posted: Oct 7 2009, 05:13 PM
|
||
![]() True experience Group: oHo CO Posts: 1,478 Member No.: 12 Joined: 11-February 07 |
Ja instämmer .. Testade PC demon o blev väldigt överraskad av den höga kvalitet på demon samt spelet. Allt funkade i demon o spelet gav mer smak.. Är nog det första serie spel som är värt o spela.. -------------------- |
||
| chopper |
Posted: Oct 7 2009, 05:27 PM
|
||
![]() True experience Group: oHo CO Posts: 1,478 Member No.: 12 Joined: 11-February 07 |
Kort fråga ? varför avinstallera den gamla driven.. Det gör ja aldrig?? Den nya skriver över den gamla då den ligger på samma plats.. -------------------- |
||
| oHo.Mr.Retrok |
Posted: Oct 7 2009, 06:43 PM
|
||
Själv har jag ofta fått problem med nya Nvidia drivrutiner när jag inte manuellt avinstallerat de gamla först. Men denna gången verkar det ha funkat sig. Glömde faktiskt bort att avinstallera de gamla -------------------- |
||
| Haubits |
Posted: Oct 7 2009, 07:55 PM
|
![]() I need a medic!! Group: oHo CO Posts: 880 Member No.: 4 Joined: 2-December 05 |
Jag tar alltid bort gamla drivers och ser till att det är rent innan jag kör in de nya drivers. har alltid gjort så och kommer alltid att göra så. Och använder drivercleaner.
Jag skulle nog säkert göra en ominstallation 5 gånger per månad om jag hade haft ork. Men gör allt för att undvika det. -------------------- If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |