DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Japp det är väl så här., Mitt sista BF3.
chopper
Posted: Apr 4 2012, 01:39 AM

True experience

Group: oHo CO
Member No.: 12

Jo det är det här man slutar med... halv spelat BF3 o lite halv taskiga stats men det är som det är...

--------------------
Old gamer slow but dedly. Online 92 and still online..

BF3 Stats
chopper
Posted: Oct 29 2012, 03:48 PM

True experience

Testat igen... Men nu är tålamodet slut.

BF3 suger BIG. 4 st servrar och 16 kick för fusk. blev dödad genom alla klippblock och vad man än testade. Det är något allvarligt fel på dagens mp spelare-

Vädret är snöbkandat regn och råkallt så en perfekt dag för lite spel. Men ska det inte vara roligt att spela? glädjen försvinner fort när det bara fuskas fattar inte vitsen med detta patetiska beteende online.

Så det blir SP spel för min del tröttnat på att betala för att patetiska spelare ska få en kick av att härska på kartan med fusk.

Det är inget fel på BF3 bara idioterna som utövar spelet. Ok jag kan tåla någon fuskare men 16 st på 4 servrar i rad är bara förmycket. Dog stup i kvarten fick som bäst 3 minuter på kartan.

Jag är för gammal för sådan här skit. Så det blir SP spelande för mig för om jag inte får ha roligt så varför hålla på? Visst finns det kanske servrar utan fusk frågan är bara var? Har några i favoriter som var ok tidigare men i dag no no. skamsen.gif

--------------------

BF3 Stats
chopper
Posted: Mar 27 2013, 12:45 AM

True experience

Äntligen kommit till nästa ö i Far Cry 3...

Men det går rykten om BF4 som gör att jag eventuellt får om pröva beslutet om att endgame blir endgame i Bf serien.

Kan det vara fartyg på g i BF4... shit det måste man ju testa om det blir så. sleep.gif

Det roligaste i BF3's endgame är ctf. Var länge sedan jag haft så roligt i ett BF.
Det sista lyckade var BFBC2 Vietnam det var också väldigt kul.

Men ctf är enormt rättvist och ger båda lagen bra balance Och javelinen härskar och kommer till sin rätt för den träffar som den ska nu cool.gif Sniper funkar också bra att spela för det verkar som det stämmer med hitbox och balansen in game den är ju betydligt sämre i de andra BF3 delarna tyvärr..

--------------------

BF3 Stats
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1314 seconds | Archive