InvisionFree - Free Forum Hosting
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.
Learn More · Register Now

Arma II + godis pryl, Ska nog testas..
chopper
Posted: Jun 23 2009, 02:01 PM

True experience

Group: oHo CO
Member No.: 12

Kolla in den här videon...
http://www.youtube.com/watch?v=9wXx3vMy_AQ

Ännu en vill ha pryl. den verkar intressant.. Men hörde i forum att den kostar runt 1500 kr.. suck!!
Men va ja vet så får man inga slantar med sig när man dör.. O det är nu man lever cool.gif

Ska kolla lite mer info om denna "Väldigt intressanta pryl"
O skriver mer då..

PS. Vi äldre spelare (över 50 borde få bidrag o hemskickat en sådan så vi kan hålla jämna steg med yngre snabbare spelare... rofl.gif )

--------------------
Old gamer slow but dedly. Online 92 and still online..

BF3 Stats
Haubits
Posted: Jun 23 2009, 02:55 PM

I need a medic!!

Member No.: 4

Jag har TrackIR 5, köpte den i Maj för att använda till ArmA och sen till ArmA 2 och Operation Flashpoint 2.

--------------------
If a sick person is not cured by tar, spirits or sauna, then death is close
user posted image
user posted image
chopper
Posted: Jun 23 2009, 06:06 PM

True experience

QUOTE (Haubits @ Jun 23 2009, 03:55 PM)
Jag har TrackIR 5, köpte den i Maj för att använda till ArmA och sen till ArmA 2 och Operation Flashpoint 2.

Verkar väldigt intressant.. Funkar det bra??

Var köpte du den... Vad kostade den..

Varför har du inte skrivit att du har en sådan angry.gif

Vet du inte att som spelare i clan FÅR man inte ha sådana hemligheter... ALLT SKA radovisas direkt... he he

Här sitter man helt ovetande om att ni har kul med dessa gismo grejer.. Det är inte rättvist... Fatta vad synd det är om mig ... inga roliga gismo prylar... rofl.gif

Knappast så ni behöver mer info om den där gismo grejen... FÖR NI HAR DEN REDAN!!!

Nej det är inte synd om mig...suck... Undrar bara hur många fler i clanen som har den..

Hmmm.. Ne det vill ja inte no.gif

PS.
Tala om för sobel att de har börja dela ut nya Beta key till Battlefield Hero o han hittar infon på EA siten. Har för mig att han ville testa det spelet..

Trevlig sommar...

--------------------

BF3 Stats
chopper
Posted: Jun 24 2009, 01:40 PM

True experience

Mitt ARMA 2 kommer nästa vecka. ska bli intressant o se om Bohemia lyckats fixa buggarna tills dess.

Alla spel var slut på webhallen så ja fick ta via en nystartad spelwebb butik "EDGE STORE" Får väl se om de är bra De får in spelen 29/6 så det ska väl ramla in i brevlådan typ torsdag nästa vecka.

Vore kul om detta blir ett av spelen vi i clanen samlas till. Skulle behövar ett sådant till hösten. Känns som de flesta flyter omkring eller spelar med någon kompis..

Ja ja det ger sig. Men har förhoppningar på detta spel o på kommande Flashpoint 2 samt sam fisher's conviction o inte att glöma Bad Company 2.

De 2 sista spelen blir till XBOX 360. Då detta är en plattfor ja kommer o spela mer på i framtiden..

--------------------

BF3 Stats
oHo.Mr.Retrok
Posted: Jun 24 2009, 02:40 PM

Godfather

Group: oHo CIC, Admin
Member No.: 1

blir det tillräckligt bra jämfört med ArmA 1 (som jag tyckte var bara hyffsat, pga många buggar) så hoppas jag också på att ArmA 2 kommer bli ett spel vi kan samlas och spela i klanen.

sen kommer iofs Operation Flashpoint 2 senare i höst, och om inte ArmA 2 blir nåt vidare så får vi se om OpF 2 blir bättre för klanspel. eller varför inte Delta Force Angel Falls, det kan ju också bli nåt cool.gif

ganska många spel på gång nu i år. ArmA 2 väntar jag med ett tag tills jag läst recensioner etc. jobbar ändå en del nu över sommaren så har inte så mycke tid för spel heller..

--------------------
user posted image

user posted image

"Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?" - Frank Zappa

chopper
Posted: Jun 24 2009, 04:19 PM

True experience

Delta Force Angel Falls. Vet ja inget om har inte kollat vad det är. Men ska..

Jo det är sommar i spel världen.. Men man sakar gänget när man sitter typ kl 12 1 på nätterna .. Bara en massa tyska skitungar på servrarna o tävlar om vem som fuskar bäst.. SUCK.. ok inte alla men ganska många. Var på en server där minst 10 spelare diskuterade vilket aimbot som var bäst.. Blir man trött då eller..

Vill ha /hitta servrar med vuxna spelare utan detta ständiga Noob skrivande i chatt hela tiden osv..

Har väl några bra server IP ..Men de spelar inte så mycket sommar tid..suck..
Är det bara ja som vill spela året runt..? blink.gif

Det är hårt o va en äkta gamer.. laugh.gif

--------------------

BF3 Stats
snazze
Posted: Jun 25 2009, 03:10 PM

In the ring of fire

Member No.: 38

Tjo,blev köp av ArmA 2,ser riktigt snyggt ut och köpte även
Lost planet,gillar sci-fi spel. GunThatDown_by_Adam_Novagen.gif

--------------------
BF2142
Haubits
Posted: Jun 25 2009, 05:04 PM

I need a medic!!

chopper  Posted on Jun 23 2009, 06:06 PM 
QUOTE (Haubits @ Jun 23 2009, 03:55 PM)

Verkar väldigt intressant.. Funkar det bra??

Var köpte du den... Vad kostade den..

Varför har du inte skrivit att du har en sådan angry.gif

Vet du inte att som spelare i clan FÅR man inte ha sådana hemligheter... ALLT SKA radovisas direkt... he he

Jag tycktes minnas att jag har berättat om TrackIR 5 förr men ok, Den kostade 1599 kr och jag senare beställde även TrackClip Pro annars får man sitta framför datorn med keps varje gång du använder TrackIR.

trackIR är vad den heter den spårar IR ljus från en sändare den som är kopplad huvudet, till en mottagare som sitter högst upp på Skärmen. Det gör att du kan röra på din huvud i spel som ArmA. Den är även populär i flygsimulatorer. varför jag skaffade den var att jag flög väldigt mycket helikopter i ArmA och man vart less på att använda musen och pil tgn vilket var allt annat än smidigt. Så jag såg videon om TrackIR 5 i Armaholic nu i våras och efter ett par veckors fundering beställde jag TrackIR5 från den här websidan. TrackIR5

Så nu är den redovisat för Direktörn Chopper Von Oldboy. biggrin.gif

--------------------
user posted image
user posted image
chopper
Posted: Jun 25 2009, 06:32 PM

True experience

Tackar ödmjukast för infon Haubits.. Men är den bra??

O ja hittade den siten du länkar till... Så det blir väl o kolla hjälpmedel centralen om bidrag ges för detta eminenta hjälpmedel. O det är väl bara jänkare som spelar i keps..

laugh.gif Ska bli intressant o testa, fast det blir nog till hösten då en xbox360 står på tur före på inköps listan.. = Ett måste.

3st bilar o gissa om bilskatten kommer samma månad.. 1867 ggr 3 blir 5601kr.. sur månad.. angry.gif

Så inköpet blir till hösten.. Tanten pratar om semester ??? Fattar ingenting.. Min dator står hemma o dator cafe har crap datorer.. NEE ja blir nog hemma.. wink.gif

Hon vill ligga o sola på en strand.. Blir man bara mjuk i huvudet av.. Hon får åka själv.. whistle.gif

--------------------

BF3 Stats
Haubits
Posted: Jun 25 2009, 06:49 PM

I need a medic!!

Joo personligen tycker jag att den är bra. speciellt när man flyger helikopter i ArmA, i ArmA 2 har jag inte ännu hunnit att testa min TrackIR, jobbet och all sommar aktivitet har tagit tiden för gaming. Men till Augusti kommer jag ha mer tid till gaming igen.
När jag flyger med TrackIR så kan jag koncertrera på flygning och spaning av Fiender, än att konstant hålla på med pil tgn och frikoppla musen för freelock.
Och nu klipper man inte av nån palm eller någon stackarns parabol talrik från hustaket när jag flyger lågt.
Och kan se vilket håll Fi skjuter ifrån.

--------------------
user posted image
user posted image
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options Quick Reply

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0958 seconds | Archive