View Full Version: FUCK ALL YOU TEXT BITCHES!

Illestreckage > Call OutZ > FUCK ALL YOU TEXT BITCHES!


Title: FUCK ALL YOU TEXT BITCHES!
Description: YOU KNOW WHO YOU ARE!


LogikILL - August 20, 2005 08:06 AM (GMT)
FUCK YOU BITCHES WHO LIKE TO TALK SHIT BUT STICK TO THE TEXT, SAVIOR, MY BOY TEDDI FUCKED YOUR BITCH ASS UP IN Y'ALLS BATTLE, YOUR PINK SLIP SHOULD BE GONE BUT YOUR A BITCH AND THATS THAT. YOU TALK A LOT OF SHIT, BUT YOU COULDNT RAP YOUR CORNY ASS TEXTS ON THE MIC EVER. YOU A FUCKIN MC NERD WHO SITS ON THE COMPUTER AND TEXTS HIS FREESTYLE WRITENS AND BATTLES OTHER NERDS. YOU AINT MAKIN NO MIX TAPES, YOU AINT SPENDIN YOU WHOLE PAYCHECKS MAKIN CD'S BUYIN BEATS AND RECORDING SHIT CUZ YOUR JUSSA FRAUD. SCOTT FREEZE, ANX, ALL YOU KIDS WHO THINK YOUR KEYBOARD IS YOUR MIC, GET A FUCKIN LIFE. IM MAKIN SONGS, IM RECORDING MY SHIT, AND IM IN THE GAME, YOU JUSS WATCHIN THE GAME FROM THE SIDE LINES WISHING YOU COULD BE ME, BUT YOU AINT ME YOU JUSS HOES.

NUFF SAID

Scott FreeZe - August 20, 2005 08:37 AM (GMT)
yo, why is dis Faggot even typin my name? some niggaz get sold bold behind those computer screens...smh

**vanishes**

TeDdii - August 20, 2005 08:49 AM (GMT)
Sold bold?? wait a minute...my homie has a point...NONE of you guys' here on IR got CDs' out...ain't nobody gettin' bold over a damn computer; my boy is just telling the truth..and the obvious. He was only using your name as an example Scott...he didn't literally mean you...but if he wants to fuckin' beef it ain't my problem

I do make CDs..hes not dissing me...although he does have a point, I DO fuckin' kill most kats' on here at battling though...the ONLY nigga ever to REALLY put my ass to shame with text or writtens' is "ProblemChild"...hes fuckin' good....but yeah..I NEVER PRE-WRITE MY FLOWS'...THEY'RE ALWAYS FREESTYLE SPIT..AND I DON'T CONSIDER "SKRIPTURES"-OPEN MIC..PRE-WRITING..CUS NO MATTER WHAT THATS ALWAYS FREESTYLE..RATHER ON PAPER BEFORE SPIT TO TEXT OR REALLY FREESTYLED FROM THE KEYBOARD.

AIN'T NO BEEF...SQUASH IT...

Scott FreeZe - August 20, 2005 09:06 AM (GMT)
GOT-DAMNIT!!! not "sold Bold"...im trippin...i meant "so bold"...i fuckin hate typos...

**carry on**

Scott FreeZe - August 20, 2005 09:11 AM (GMT)
just cause a nigga got a CD out dont make him any better than tha next emcee...i can spit in "real" life...no CD...workin on it...but, just because i got a mixtape of CD dont mean i'm betta than tha next man...

...remember, people...

just cause u recordin, dont mean dat u NICE...

...where is yaw logic?

**vanishes**

Scott FreeZe - August 20, 2005 09:12 AM (GMT)
ROFLMMFAO@ME WANTIN TO BE DAT DUDE...

**actually laughin**


TeDdii - August 20, 2005 09:36 AM (GMT)
Hes "alright" Scott...I've heard him spit in real life...he can spit; and I know that dawg...but constantly text writing flows' on a damn computer ain't gonna get an Emcee anywhere

everyone wants in the industry; so you gotta flow your ass off just to be good enough...it really sucks if you ask me...cus half the niggas' on TV can't spit worth shit..I mean look at 50 Cent..I don't really think he can spit...his lyrics' are waaay to simple...and I don't think Lil Jon could spit or the Ying Yang Twins' or just certain peeps' you see on BET or VH1 or MTV...because I don't know about you...but I get sick of niggas' that be like in a song, saying basically "I wanna hit that"...its like "shut the fuck up...just cus your on TV rhyming don't mean your background dancers' wanna fuck you..you probably ain't never had no pussy..bitch ass..." LOL

BabiGurl - August 20, 2005 01:16 PM (GMT)
hey i got sumthin to say to logic... hey buddy get a reality check .. ur punk ass aint got a damn cd either so who r u to b callin ppl out.. n guess wut u do tha same damn thing they do... u sit there n jus write ur flows on tha comp.. so dont critisize ppl when u do that same god damn thing....

LogikILL - August 20, 2005 05:25 PM (GMT)
Im recording a CD ya dumb bitch, how the hell you know what I do you stupid ass ho. GO back to class child, we aint on GS now, I can say whatever the fuck I want you wanna be crip bitch. You think you gangsta, your a fuckin spoiled little white girl who cries when she dont get her way so go fuck yourself you little bitch. Go cry yourself a fuckin river.

TeDdii - August 20, 2005 08:12 PM (GMT)
Word...Logik..when your shit gets done, put that shit on the Media player...let these kats hear a fuckin' real Emcee...cus I'm thinkin' the same exact shit you are...in audio these kats beats' suck ass...they're all EastCoast...WHERE the fuck is the WestCoast beats? WestCoast gets no fuckin' love or what? FUCK THAT...I am from California...I do have a track..WITH A SICK ASS BEAT...and before you go punkin' ANYBODY Tonya...you need to think twice...cus I don't think your that hard either; and Logik is right..this ain't GS...so watch what the fuck you say pretty girl...NO FUCKIN' SHIT we type our shit on a damn computer...if you don't WRITE your shit out...you CANNOT fuckin' spit it..unless you wanna sound hella stupid like some of these IR kats'...and try to spit freestyle on the mic...none of these kats' are good enough to do that...I heard some of their audio shit...HELL I'M NOT EVEN GOOD ENOUGH TO DO IT...SO BEFORE ANYBODY NEEDS A DAMN REALITY CHECK...IR DOES...CUS NONE OF THESE KATS COULD DO WHAT THE FUCK I SEEN LOGIK DO...END OF STORY, I DON'T WANNA HEAR IT NO MORE...ITS SQUASHED...

Scott FreeZe - August 20, 2005 08:30 PM (GMT)
maaaaaaaaaannn...dis whole thread is stupid and pointless...

why do niggaz talk all dat shit about how they makin CD's like dats supposed to impress someone (and dont say ya not tryin to impress anyone, cause if ya wasnt...u wouldnt talk about it, u'd be about it)...

man fuck all dat shit...u want to impress someone...get a REAL deal...be on t.v...make an impact on tha game...if you aint doin dat, than u AINT DOIN SHIT.

...so, what makes u different from those people who stick to text, or someone who actually spits but doesnt have a mixtape or album?

**vanishes**

Scott FreeZe - August 20, 2005 08:31 PM (GMT)
now...dis topic is over...

TeDdii - August 20, 2005 08:40 PM (GMT)
Scott...how do you think people make it big..or get on TV...first, they have to start small..making tracks, and pre-albums' n shit...and get around; offer demos' to studios' n shit...its ALOT harder than most people think...its alot harder than just some words' your talking right here...my homie is about his shit...thats why I said; he should put his shit on audio so you kats could hear'em...

And half these niggas' out here on TV...ain't making an impact on SHIT...ALL THEY ARE DOING IS RAPPING ABOUT FUCKIN' A BITCH...SO IT MAKES ALL THE FUCKIN' GUYS' FUCKIN' ASSHOLES' CUS THEY ALL WANNABE "PIMPS" AND THEY THINK THEY HAVE TO GET THE WHOLE FUCKIN' WORLD PREGNANT...AND I JUST SIT BACK AND THINK

"GOD! THESE FUCKIN' GUYS' AND BITCHS' ARE FUCKIN' IDIOTS'...RUINING THEIR LIVES'...ALL BECAUSE THE GIRL LISTENED TO SOME FUCKIN' GUY WHO DON'T REALLY GIVE A FUCK ABOUT THEM...AND WHO WOULD LEAVE'EM IN A HEARTBEAT..JUST FOR ANOTHER PIECE OF PUSSY OR ASS...HOW FUCKIN' FAKE ARE THESE MOTHERFUCKERS'...NO WONDER THEY BACK UP WHEN THEY FIND A REAL MOTHERFUCKER LIKE ME STANDING SOMEWHERE...CUS I'M DOWN WITH THEIR LITTLE GAMES' OR LITTLE ASS WANNABE PIMP GAME...FUCK THAT...LEARN HOW TO LOVE SOMEBODY.."




* Hosted for free by zIFBoards