Index Portal Help Search Members Calendar

Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Dark Klammfels. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Welkom op Dark Klammfels!
Belangrijke Topics

* Afdelingen
* Mededelingen
* Regels
* Vacatures
* Voorbeeld Karakterkaart
* Week/maand: 52 / Augustus
* Seizoen: Zomer

Afdelingspunten:

Dragomir: 000
Iskra: 000
Zanshin: 000

~X~

Regels
Circe McMilligan
Posted: Dec 7 2008, 05:04 PM

Administrator
Group Icon

Group: Schoolhoofd
Member No.: 1

De Regels:

1. Karakter
  • Registratie
    Als je je registreert moet je bij je naam de voor én achternaam van je personage invoeren. Dat maakt het RPG-en makkelijker, zo worden de namen niet vergist.
  • Naam bedenken
    Verzin een originele naam, dus niet eentje uit een boek of van een beroemd persoon.
  • Dubbel account
    Het is niet de bedoeling dat je twee accounts maakt. Alleen als je toestemming hebt van een van de admins. We kunnen zien of je een dubbelaccount hebt. Dus als er ontdekt wordt dat je twee accounts hebt wordt de ene verwijderd en de ander tijdelijk geband.
  • Perfectie
    Je karakter mag niet perfect zijn. Elk persoon heeft zijn of haar slechte én goede eigenschappen.
2. Profiel
    Je avatar moet iets met je personage te maken hebben. De ava mag maximaal 150x150 groot zijn. Het mag geen 16+ afbeelding zijn.
  • Signature
    Je signature mag een afbeelding bevatten. De maximale grootte van deze afbeelding is 370x90, kleiner mag natuurlijk altijd. Ook de afbeeldingen in je signature mogen níet 16+ zijn.
Ook andere afbeeldingen mogen niet 16+ zijn!

3. Posten
  • Dubbelposten
    Je mag niet dubbelposten! Alleen als dat is aangegeven.
  • Kleur
    Alleen de staff typt in kleur!
  • Schrijven
    Je schrijft in verhaalvorm in de derde persoon, verleden tijd. Je moet je acties niet tussen sterretjes zetten. Als je iets zegt zet je dat tussen dat> " " of ' ' Gedachten staan schuingedrukt.
    Dus zo moet het niet:
    *Ik loop over straat* Hallo *zeg ik en ik denk* he wat saai hier
    Maar zo:
    Liesje liep over straat. 'Hallo,' zei ze en dacht: Hè, wat is het saai hier.
  • ABN
    Je moet Algemeen Beschaafd Nederlands schrijven. Dus geen msn of sms taal. Schrijf met leestekens!
  • Godmoden
    Godmoden is niet toegestaan. Je mag dus niet in je post zetten dat iemand anders wegloopt, terwijl hij/zij dat eigenlijk niet wilde.
  • 5 regels
    Als je in het RPG gedeelte post moet je post minimaal 5 volle regels bevatten!
  • Emoticons/plaatjes
    In het RPG gedeelte mag je geen emoticons of plaatjes in je post gebruiken! (wel kun je, als je onder je post iets OOC zet een emoticon gebruiken)
4. En verder...
  • Respect
    Heb respect voor elkaar! Ga niet discrimineren en schelden!
  • Ruzie
    Er wordt OOC geen ruzie gemaakt! Als je ruzie hebt ga je dat niet via pm of posts uitvechten. Ruzie maken doe je maar op Msn of ergens anders.
Zo, ik geloof dat dat alle regeltjes waren. Als ik er nog wat vergeten ben zal ik ze er nog bij zetten.
En verder natuurlijk nog veel plezier met RPG-en!
^^^
Alex Garchov
Posted: Dec 17 2008, 04:10 PM

The best there is and there will ever be
Group Icon

Group: Zanshin 3
Member No.: 6

ik vind dat van die plaatsen een beetje vreemd, want dat zou dan toch betekenen dat je maar in één topic mag posten. Je kan dan maar 1 les in en niet in de leerlingenkamer iets doen. Het is toch leuker als er meerdere actieve topics zijn!
^^^
Violeta Nikolov
Posted: Dec 17 2008, 04:18 PM

Advanced Member
Group Icon

Group: Iskra AH
Member No.: 4

Ik snap zelf ook niet helemaal waarom dat erin staat, want zover ik weet is dat ook helemaal geen echte regel tongue.gif Of misschien hebben we het verkeerd uitgelegd of zo.. unsure.gif In ieder geval, ik haal het eruit ^^
^^^
InvisionFree - Free Forum Hosting
Enjoy forums? Start your own community for free.
Learn More · Register for Free

~X~

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3590 seconds | Archive
You're Never Coming Back was skinned by Benjamin. of the IF Skin Zone.